مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-27بين الملل

استیصال تل آویو در نابودی متروی حماس | شهر زیرزمینی؛ تاکتیک برتر مقاومت


شبکه تونل های 500 کیلومتری و پیچ در پیچ مقاومت در نوار غزه که رژیم صهیونیستی آن را متروی حماس می نامد، باعث شده گروه های فلسطینی دست برتر را داشته باشند و این موضوع یکی از بزرگترین دغدغه های تل آویو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ظاهر به نظر می رسد نوار غزه با مساحت 360 کیلومتری، منطقه ای راحت برای نظارت سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی باشد اما آنچه در عمق زمین می گذرد جزییات زیادی را مخفی کرده است.

در زیر نوار غزه شبکه تونل های پیچ در پیچی وجود دارد که آناتولی در گزارشی در همین باره نوشت، ارزش شبکه تونل ها در نوار غزه چیست و آیا ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر وارد کردن خسارت های زیاد به این تونل ها صحت دارد؟ مقاومت فلسطین برای اولین بار در زمان انتفاضه دوم انتفاضه الاقصی در سال 2000 به حفر تونل به عنوان یک تاکتیک جدید در مقابله با رژیم اسراییل روی آورد و این تهدید امنیتی در خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه در سال 2005 شریک بود.

مقاومت فلسطین ما بین سال های 2001 تا 2004 عملیات های نظامی بزرگی علیه پایگاه های اسراییلی انجام داد و به واسطه همین تونل ها بود که نظامی اسراییلی گلعاد شالیت در سال 2006 به اسارت گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیصال تل آویو در نابودی متروی حماس | شهر زیرزمینی؛ تاکتیک برتر مقاومت

استیصال تل آویو در نابودی متروی حماس | شهر زیرزمینی؛ تاکتیک برتر مقاومت